კვლევა

 საზოგადოების ფორმირებაში მასწავლებელს ერთ ერთი მნიშვნელოვანი ადგილი უჭირავს.  თაობის აღზრდა მეტად საპასუხისმგებლო საქმიანობაა.   ყოველთვის უნდა ვეცადოთ  გამოვავლინოთ მოსწავლეთა საჭიროება და განვახორციელოთ ისეთი აქტივობები, რომელიც  მორგებულია მოსწავლეთა მზაობასა და თავისებურებებზე.  აქვე მინდა ავღნიშნო ის ფაქტი,რომ  ეს ქმედებები უნდა იყოს დაგეგმილი , შეჯერებული მშობლებთან, კოლეგებთან, სკოლის ადმინისტრაციასთან,  რადგან თითოეული  მათგნის ქმედება    ორიენტირებულია მოსწავლეზე.  ჩემი აზრით მასწავლებელი საყრდენია,  რომელსაც  უნდა შეეძლოს   ხელი შუწყოს  მოსწავლის  აზროვნების განვითარებას . ეს გააკეთოს ძალდაუტანებლად და  სტრესის გარეშე, ეტაპობრივად. რაც პედაგოგის  პროფესიონალიზმზე მიუთითებს. წლის დასაწყისში მოსწავლეთა საჭიროებების გამოკვეთა და  ამ საჭიროებებზე ინტერვენციების დაგეგმვა, სამოქმედო გეგმის შედგენა და შემდგომ აქტივობების განხორციელება აისახება მოსწავლის აკადემიურ მოსწრებაზე და მივიღებთ ერუდირებულ  მოაზროვნე  თაობას, რომელიც ქვეყნისა და ერის მომავალია. 
     2018/2019 სასწავლო წელს განვახორციელე საკუთრი პრაქტიკის კველვა , რომლის ანგარიშიც წარმოდგენილია შემდეგ ვებ მისამართზე:
https://drive.google.com/file/d/1jbBUch-D1qrgOu83yqozkuAMitr9Wg9_/view?fbclid=IwAR3Nm4hZkeKjAdv9alC8-0CoG8zvSRQWpeppyTfynYWPrDsdTw02h_m8Vto




Комментариев нет:

Отправить комментарий