ოლიმპიადებში, კონკურსებში მოსწავლეთა მომზადების
გ ე გ მ ა
მასწავლებლის სახელი, გვარი : ცირა ასათიანი
მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა საგანში მიღებული ცოდნის გაღრმავება, მობილიზება და დროის ლიმიტის დაცვა კონკრეტული დავალებების შესრულებისას.
მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარება
გაკვეთილიN1
მოზანი: მოსწავლემ შეძლოს, გაიხსენოს ისტორიული ძეგლები, ხელოვნების ნიმუშები და დააკავშირონ ისინი საუკუნეებისა და ქვეყნების მიხედვით.
ანალიზისა და ტრანსფერის უნარის განვითრება
დრო 45 წთ
აქტივობის აღწერა
|
სასწავლო რესურსები
|
|
|
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება
|
|
2
|
ჭეშმარიტია- მცდარია
|
ცარცი, დაფა, თვალსაჩინოება
“გვირილა“
|
3
|
ბლუმის კუბიკი
|
ბლუმის კუბიკი რომელზეც დატანილია კითხვები ბლუმის ტაქსონომიიდან
|
4
|
დისკუსია- დებატები
მოსწავლეები მსჯელობენ და მასწავლებლის დახმარებით, გამოთქვამენ ვარაუდებს, აანალიზებენ, აკავშირებენ ხელოვნების ნიმუშებს, ისტორიულ ძეგლებს ქვეყნებთან და შესაბამის საუკუნეებთან.
ურთიერთსეფასება მოსწავლეთა შორის.
|
|
5
|
მინი- ლექცია
მასწავლებელი უჩვენებს მოსწავლეებს წინასწარ მოძიებულ სლაიდს შესაბამისი თემის შესახებ და კითხვა პასუხის რეჟიმში მოსწავლეები ავსებენ იერარქიულ რუკას
|
კომპიუტერი, პროექტორი
,ფორმატები,
მარკერები
|
6
|
შეჯამება
„ ვინ არის პირველი“
მასწავლებელი კითხულობს სლაიდზე დატანილ კითხვებს, რომელზეც მოსწავლეებმა უნდა უპასუხონ კონკრეტულ დროში.
(სულ 10 კითხვა)
გამოვლინდება გამარჯვბული.
|
კომპიუტერი, პროექტორი,
ფორმატები,
მარკერები
|
გაკვეთილიN2
მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს ნასწავლი ქართული ლიტერატურული ნაწარმოებებისა და კლასგარეშე საკითხავი მასალის გაანალიზება, მწერლების, პოეტების, საზოგადო მოღვაწეების ნაშრომების გახსენება. მოცემულ ნამუშევარში გრამატიკული შეცდომების ამოცნობა და მათი გაანალიზება
1
|
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება
|
|
2
|
აქტივობა „ აბა გამოიცანი“
მასწავლებელი სლაიდის დახმარებით, კითხულობს ნაწყვეტებს ლიტერატურული ნაწარმოებებიდან.
მოსწავლეებმა უნდა ამოიცნოს ამონარიდების ავტორები და დაიტანონ დიაგრამაზე, მათი მოღვაწეობის პერიოდის შესაბამისად, უძველესიდან უახლესისკენ.
|
ცარცი, დაფა,
კომპიუტერი, პროექტორი,
ფორმატები,
მარკერები
|
3
|
აზროვნების ექვსი ქუდი
მასწავლეელი მოსწავლეებს რიგრიგობით აფარებს ქუდებს და სვამს შესაბამისს კითხვას
|
ფერადი ქუდები რომელიც აზროვნების დონის კითხვებიდან ერთ ერთს შეესაბამება.
|
4
|
ტექსტში გამოტოვებული სიტყვების ჩასმა, მოსწავლეები სვამენ სიტყვებს შესაბამისი გრამატიკული წესების დაცვით და უთითებენ ტექსტის ავტორს
|
თბახის ფირცლები, რომელზეც დატანილია ტექსტები.
|
5
|
დისკუსია- დებატები
მოსწავლეები მსჯელობენ და მასწავლებლის დახმარებით, გამოთქვამენ ვარაუდებს, აანალიზებენ, აჯამებენ წინა აქტივობის შედეგებს |
|
6
|
შეჯამება
გაასწორე შეცდომები.
მასწავლებელი ურიგებს მოსწავლეებს თაბახის ფურცლებს, რომელზეც დატანილ ტექსტში არის შეცდომები.
მოსწავლეები პოულობენ შეცდომებს და არგუმენტირებულად ასაბუთებს თვის მოსაზრებას მითითებულ შეცდომაზე.
|
ფორმატები,
მარკერები
|
გაკვეთილის გეგმაN3
მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს,
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების( ქიმია, ფიზიკა,ბიოლოგია), შესწავლილი მასალის გამეორება, ანალიზი და
შეჯამება .
N
|
აქტივობის აღწერა
|
სასწავლო რესურსები
|
1
|
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება
|
|
2
|
ჭეშმარიტია- მცდარია
|
ცარცი, დაფა, თვალსაჩინოება“ გვირილა“
|
3
|
ბლუმის კუბიკი
|
ბლუმის კუბიკი რომელზეც დატანილია კითხვები ბლუმის ტაქსონომიიდან
|
4
|
დისკუსია- დებატები
მოსწავლეები მსჯელობენ და მასწავლებლის დახმარებით, გამოთქვამენ ვარაუდებს, აანალიზებენ ქიმიურ და ფიზიკურ მოვლენებს. ავსებენ Tდიაგრამას. აღწერენ ბიოლოგიურ პროცესებს და აკავშირებენ დიაგრამებზე დატანილ პროცესებთან |
ფორმატები,
მარკერები
|
5
|
მინი- ლექცია
მასწავლებელი უჩვენებს მოსწავლეებს წინასწარ მოძიებულ
სლაიდს შესაბამისი თემის შესახებ და კითხვა პასუხის რეჟიმში მოსწავლეები ავსებენ იერარქიულ რუკას
|
კომპიუტერი, პროექტორი,
ფორმატები,
მარკერები
|
6
|
შეჯამება
„ ვინ არის პირველი“
მასწავლებელი კითხულობს სლაიდზე დატანილ კითხვებს, რომელზეც მოსწავლეებმა უნდა უპასუხონ კონკრეტულ დროში.
(სულ 10 კითხვა)
გამოვლინდება გამარჯვბული.
|
კომპიუტერი, პროექტორი,
ფორმატები,
მარკერები
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий